cross menu check cross2 plus minus chevron-up chevron-down chevron-left chevron-right bubble bubble2 menu2 link cross3 share2 mail2 google google2 google3 google-plus google-drive facebook facebook2 instagram whatsapp spotify twitter rss rss2 youtube vimeo vimeo2 flickr flickr2 dropbox wordpress tumblr tumblr2 tux appleinc finder android windows windows8 skype reddit linkedin linkedin2 pinterest pinterest2
MATRIKET

LIDL

Event

UPPDRAG

På uppdrag av Lidl Sverige tog vi fram en eventyta på Centralstationen i syfte att marknadsföra deras nya, svenska märke ’Matriket’. Uppdraget omfattade framtagning och etablering utav eventyta, sampling utav produkter ur nya sortimentet, personal samt diverse tryckmaterial.

Vill ni komma i kontakt med oss?

Fyll i fälten nedan så hör vi av oss !

IDÉ

Att på under fem veckor ta fram tillgängliga och pålitliga leverantörer för etablering av eventytan tillsammans med personal med hög skärpa, flexibilitet och servicekänsla. Eftersom Lidl var en helt ny kund var inlärningsprocessen kort och intensiv – helt avgörande för att kunna ta oss an uppdraget på bästa sätt och leverera både snabbt och bra.

GENOMFÖRANDE

Genom ett bra samarbete med leverantörer och kund lyckades vi ta fram en eventyta som var över förväntan på fem veckor. Vi var samspelta och realistiska i framtagningen av material, materialval, leveranstider och utbildningar av personal.

RESULTAT

Den färdiga eventytan var välplanerad och väl genomförd. Den var estetiskt fulländad och fungerade bra för det avsedda ändamålet. Kunderna var nöjda med resultatet och eventytan genererade mycket uppmärksamhet, besökare och synlighet.