Hösten är här och det är dags för att ta sig an andra halvan av 2020. Första halvlek i år bjöd på utmaningar ingen av oss stött på förut och vår kreativitet och uppfinningsrikedom har prövats till max.
Inför hösten är vi däremot mer redo än någonsin. Vi har landat i den vardag vi i mars bara trodde skulle gälla några veckor, men som nu blivit det nya normala. I den nya vardagen återser vi också intresset från våra kunder att återuppta sina aktiviteter och event. Att samlas, oavsett om det är fysiskt eller digitalt, runt gemensamma värden och att dela en upplevelse är en av de viktigaste faktorerna för en stark kultur. Vilket i sin tur är av största vikt för att ta sig igenom en kris.
Hur man kan genomföra aktiviteter och event ser såklart annorlunda ut till skillnad från föregående år, men det betyder inte att de inte är möjliga! Under våren och sommaren har vi fått visa prov på vår kreativitet och kunskap i digitala lösningar, för att kunna fortsätta erbjuda maximala upplevelser men med andra medel. Vi har bland annat genomfört resor för mindre grupper inom Sveriges gränser, där vi lyckats skapa en maximal upplevelse för gruppen samtidigt som vi anpassat oss efter alla rekommendationer från myndigheterna.
Vi har även hjälpt våra kunder att genomföra och planera globala konferenser via digitala plattformar och vi har genomfört galor och Sales Awards genom hybridlösningar.
Vill ni läsa mer om hur vi genomfört event under rådande förutsättningar eller är ni själva intresserade av att få hjälp att genomföra era Employer Branding aktiviteter?